YAZILAR

cc

21 Temmuz 2020 Salı

CEMAL ENGİNYURT

Mhp Ordu Milletvekili Cemal Enginyurt Ak Parti ve Tarım Bakanını eleştiren sözleri nedeniyle Mhp tarafından ihraç talebiyle disipline sevkedildi..

Enginyurt,disiplindeki savunmasında şunları söyledi :

"Tarım Bakanı Ordu'ya proje açıklamaya geliyor,bizi davet etmiyorlar.İl başkanımızı çağırmıyorlar.

Hayırdır arkadaş?.Ne yaptık biz size?..

Biz fındık diye gecemizi gündüzümüze katıyoruz.Biz ordu sevdamızla yırtınıyoruz.Tarım bakanı ne istiyorsun sen bizden? Niye davet etmiyorsun bizi?

AK Partililer niye çağırmıyorsunuz bizi?

Ne yaptık size?.Muhalefet mi ettik?.

Her yerde savunuyoruz,her yerde anlatıyoruz.Cumhur İttifakı'ndan başka bir şey söylemiyoruz.Her söze başladığımızda Sayın Cumhurbaşkanı diye başlıyoruz.Her söze başladığımızda Cumhur İttifakı diyoruz.Ama bu arkadaşlar bizi yok sayıyorlar.Her yerde yok sayıyorlar.Belediyelerde,sokakta, siyasette yok sayıyorlar..

Bunu niye yapıyorlar?

Tavuğunuza kışt mı dedik?.

Kedinize pist mi dedik?.

Bizi niye yok sayıyorsunuz?.

Bizi niye görmezden geliyorsunuz?..

Ak Parti İlçe Başkanıyla sokakta karşılaşıyorum,selam veriyorum,almıyor.

Geçen gün Ak Partili bir Milletvekili az kaldı arabasıyla eziyordu beni.. "Dikkat etsene,az kaldı eziyordun beni" dedim, "Kusura bakma Enginyurt,görmedim seni" dedi.

Niye bizi görmüyorsunuz?.

Oturduğum Apartmanda Ak Parti'ye oy veren bir aile var.Dün akşam,yemekten sonra bir tabak karpuz götürdüm,kapıyı açmadılar..İçerden gürültüler geliyor,televizyonun sesi duyuluyor ama kapıyı açmıyorlar.

Niye kapıyı açmıyorsunuz?

Biz size Mhp'nin bütün kapılarını açtık,siz bize bir daire kapısını bile açmıyorsunuz..

Geçen hafta kayınbiraderim geldi bize.Kendisi Akp'lidir..Evde benim yanımda eşime "Abla sen ne zaman evleneceksin" diye sordu..Yahu ben senin ablanın kocasıyım.Beni nasıl yok sayarsın?."

Meclis'te bir konuyla ilgili,Meclis Başkanı Akp'li Mustafa Şentop'un odasına gittim, "Buyrun,kimsiniz?." dedi..."Ben,Cemal" dedim, "Hangi Cemal?" dedi.."Cemal Enginyurt" dedim, "Hangi Cemal Enginyurt?." dedi.."Mhp Milletvekili" dedim, "Hangi Mhp?." dedi..

Ordu'da Akp'li bir yöneticinin oğlunun düğünü vardı,bana davetiye gönderdiler, davetiyeye "Kemal Enginyurt" yazmışlar..
Kemal diyen var,Cemal diyen var,Cumali diyen var,Cumhur Erginyurt diyen var,Ahmet Yılmaz diyen var..

Sadece bizi değil,adımızı da yok sayıyorlar..

Akp'li Ordu Belediyesi,aylardır Mhp binasına su faturası göndermiyor.
Belediye otobüslerinde Mhp'lilerden para almıyorlar,kart bastırtmıyorlar."Sizin paranız,sizin kartınız burda geçmez" diyorlar.

Niye bizi yok sayıyorsunuz?.Yok muşuz gibi davranıyorsunuz?.

Biz olmasak,biz destek vermesek,sırtüstü yere yapışacaksınız,bu havanız kime?..."

Savunmayı haklı bulan Parti disiplin Kurulu,Cemal Enginyurt'u partiden ihraç etti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder