YAZILAR

cc

19 Temmuz 2020 Pazar

"DİLİM SÜRÇTÜ"

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın atadığı Türk Tarih Kurumu Başkanı Prof.Dr.Ahmet Yaramış, "15 Temmuz darbe teşebbüsüne karışmış,pişman olmuş nedamet duyan kişilere de sahip çıkmamız,affetmemiz,onları bu toplumun içine dahil etmemiz,kazanmamız gerekiyor’ dedi...

Prof.Yaramış'ın bu sözleri,Ak Partililer dahil,her kesimden büyük tepki çekti.

Yaramış,tepkiler üzerine yeni bir açıklama yaptı, "15 Temmuz darbe girişimine karışmamış diyecektim,dilim sürçtü,karışmış dedim" dedi..

"Karışmamışsa,nesini affedeceksiniz?" şeklinde gelen tepkiler üzerine Yaramış "Yarışmamış diyecektim,dilim sürçtü,karışmamış dedim" dedi..

"Saçmaladınız" tepkileri üzerine, "15 Ferruz diyecektim,dilim sürçtü,15 Temmuz dedim.." dedi.

Tepkiler üzerine,

"Darbe teşebbüsü demedim,karne teşekkürü dedim" dedi..

Tepkiler üzerine,

"Pişman olmuş demedim,şişman olmuş dedim" dedi..

Tepkiler üzerine

"Nedamet duyan demedim,narnia günlükleri dedim" dedi..

Tepkiler üzerine,

"Sahip çıkmamız demedim,sahil çıkmazı dedim" dedi.

Tepkiler üzerine,

"Affetmemiz demedim,hafter güçlerine karşı libya'ya destek olmalıyız dedim" dedi..

Tepkiler üzerine

"Onları demedim,yirmileri dedim" dedi..

Tepkiler üzerine,

"Topluma kazandırmalıyız demedim,toplu namaz kıldırmalıyız dedim" dedi..

"Hep böyle yapıyorsunuz.Ortaya birşey atıyorsunuz,tepki gelince dilimiz sürçtü deyip,geri adım atıyorsunuz" eleştirileri üzerine,

"Soyadım Yaramış ama anlaşılan bu görev bana yaramamış" dedi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder