YAZILAR

cc

4 Ağustos 2020 Salı

LGBT

Nefret ediyorum bu LGBT'lerden..

Çok ahlaksızlar..

Hırsızlık onlarda,yolsuzluk onlarda,adam kayırma onlarda,yetim hakkı yeme onlarda,kadın cinayeti onlarda..

Geçen ay 37 kadın LGBT'ler tarafından öldürüldü.

Daha dün Antalya'da bir Lgbt'li,karısını öldürdü "Kavga ettik.Dövdüm.Sabah uyandığımda ölmüştü" dedi..

Bu kadar basit mi?

Bu kadar kolay mı?

Birkaç gün önce başka bir Lgbt'li sevgilisini boğarak öldürdü,yaktı,varile koyup üzerine beton döktü.

Hatırlarsınız,17-25 yolsuzluk operasyonundan sonra 4 Lgbt'li bakan,İran'lı bir Lgbt'li işadamından rüşvet aldıkları iddiasıyla görevden alınmıştı..

Bir Lgbt'li tarihçi,bu ülkeyi vareden kurtuluş savaşımız için "Keşke yunan kazansaydı" demişti..Birçok Lgbt'li de onu desteklemişti,ziyaret etmişti..

Ameliyat sırasında ölen bir kadının yakını bir grup Lgbt'li hastaneyi birbirine kattı,doktorları dövdü..

Bir kamu bankasının yönetim kurulana,hiçbir yöneticilik vasfı olmayan bir Lgbt'li getirildi.

Bir Lgbt'li,trafikte yol vermeyen,içinde hamile bir kadının olduğu aracı tekmeledi.Aracın üzerine çıkıp tepindi..

Bir Lgbt düğününde havaya ateş açıldı,iki kişi öldü..

Sahte gıda üreten 10 Lgbt'li firmaya ceza kesildi.

Bir Lgbt'li gazeteci kadınlara "Fahişe" dedi..

Uzatmayayım,memlekette ne kadar ahlaksızlık varsa hepsi bu Lgbt'lerde..

Memleketin ahlakını bozuyorlar,yukarda saydığım ahlaksızlıklarla çocuklara,gençlere kötü örnek oluyorlar.

Allah onların cezasını versin..

.....

(Murathan Mungan'ın dizesi var ya "Ben sende bütün aşklarımı temize çektim" diye..

Lgbt'lere yoğun öfkenin anlamı bu olsa gerek :

"Ben sende bütün ahlaksızlıklarımı temize çektim...")

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder