YAZILAR

cc

3 Ağustos 2020 Pazartesi

NESİNİ SEVDİM BEN O ZALİM KADININ...

Geçen gün başka işim gücüm yoktu,eski sevgilimi düşündüm...

İlk sevdiğimi..

En sevdiğimi...

"Telefonun başında çaresiz beklediğim.."

"Hasretinden prangalar eskittiğim" sevdiğimi...

Sahi?

Nesini sevmiştim,neresine aşık olmuştum ben o zalim kadının??

Zalim diyorum çünkü,sevgime karşılık vermeyerek bana zulümde bulunmuştu..

(TDK Sözlük..Zalim : "Başkasına çeşitli yollarla zulmeden kişi..)

Kaşını mı,gözünü mü,ağzını mı burnunu mu?

Neresine aşık olmuştum?

Dudaklarına,kulaklarına,ellerine,kollarına, bacaklarına mı?

Çok afedersiniz,göğüsleri mi çok güzeldi?

Çok çok afedersiniz,kalçaları mı süperdi?

Hayır.

Daha doğrusu,bilmiyorum..

Çünkü hiç hatırlamıyorum..

Çünkü hiç bakmamışım...

Yahu insan,çaktırmadan sevdiği kadının kalçalarına bakmaz mı??

Hadi kalçalar arkada kalıyor,peki göğüsler??

Göğüsleri nasıldı?

Büyük müydü,küçük müydü,orta mıydı?

Armut göğüs müydü,elma göğüs müydü,Limon muydu,kavun muydu,hiç hatırlamıyorum..

Hatta göğüslerinin olup olmadığını bile hatırlamıyorum.

Yahu,hadi kalçalar arkada kalıyor dedik,bakışlarını azıcık aşağı indirip,insan göğüslerine bi göz atmaz mı??

Atmamışım.

Bakmamışım.

Belki de göğüsleri hiç yoktu.

Boyundan aşağı dümdüz iniyordu.

Kalçaları yoktu belki.

Belki de bir elinde altı tane,öbür elinde yedi tane parmağı vardı.

Belki de ayakları doğuştan ördek ayağı gibi perdeliydi..

Hiç bilmiyorum.

Hiç hatırlamıyorum.

Çünkü başımı çevirip hiç bakmamışım.

Peki ben nesini sevdim bu acımasız kadının.

Acımasız diyorum çünkü aşkıma karşılık vermeyerek bana acımasızlık etti.

(TDK SÖZLÜK..
Acımasız : "Başkalarına acımasız tutum ve davranışta bulunan kişi...")

Saçını mı?

Saçı siyahtı,onu hatırlıyorum.

Onu da gözümün önünde olduğu için hatırlıyorum.

Yoksa özellikle aklımda tutmuş değilim.

Ben gerçekçi biriyim,saça başa aşık olmam.Saç dediğin,tek tek düşünecek olursak,kıl topluluğudur.

Kıla aşık olacak kadar tuhaf biri değilim.

Nesine aşık oldum ben bu....

TAAABİİİİ YAAAAA..

TAAAABİİİ YAAAAĞĞĞĞ...

Ben bunun...

Bakışlarına aşık oldum...

O bakışlarlar ki,bin tane ağız-burun..

Binbeşyüz tane kol-bacak..

Onbin göğüs..

Yirmibin kalça ederdi...

Ah o beni aşık eden bakışları yok muydu??

O bakışlara aşık olmuşum,o bakışlar yetmiş bana,başka hiçbir yerine bakmamışım..

Boşuna düşünüp de kafamı yordum,neresine aşık oldum diye.

Bu kadar lafı da boşuna yazdım,kusura bakmayın,okuduysanız,zahmet oldu..

Ben onun o bakışlarına aşık oldum..

"Nasılmış o bakışlar" derseniz...

Herşeyi anlatabilirim,bi onu anlatamam..

Çünkü bakışlar,aşktır,aşk,bakışlardır...

Aşk ise,anlatılmaz.Anlatılsa,aşk olmaz..

O sadece,yaşanır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder